Mambiznes.pl – serwis Bonnier Business Polska, poruszający tematy młodego biznesu i start-upów, zyskał nowy logotyp i całkowicie zmienił swój wygląd.
Strona główna serwisu i jego funkcjonalności zostały sprofilowane pod kątem czytelników. Celem było stworzenie przejrzystego serwisu będącego kompendium wiedzy dla osób myślących o własnym biznesie.
– Chcemy wszystkie treści dotyczące młodego biznesu zgromadzić w jednym miejscu i stworzyć jedyne w Polsce kompleksowe kompendium wiedzy dla osób rozpoczynających przygodę z biznesem i dla tych, którzy szukają inspiracji i impulsu, by do nich dołączyć. Serwis kierujemy zarówno do osób pracujących nad nową aplikacją czy platformą online, jak i młodego przedsiębiorcy chcącego uruchomić własny food truck, restaurację czy pralnię. Wspólnym mianownikiem jest chęć postawienia na swoim i rozpoczęcia przygody z biznesem – mówi Grzegorz Marynowicz, redaktor prowadzący mambiznes.pl.
Mambiznes.pl był pierwszym serwisem w polskim internecie w całości poświęconym tematyce młodego biznesu. Misją portalu jest przyczynianie się do rozwoju przedsiębiorczości poprzez dostarczanie bezpłatnej, fachowej i kompleksowej wiedzy na temat zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej. Użytkownicy mogą odnaleźć treści począwszy od pomysłów na biznes, przez zagadnienia dotyczące tworzenia biznesplanu, aż po procedurę zakładania firmy i samo jej prowadzenie. Osoba odwiedzająca portal może także zdobyć wiedzę o możliwościach finansowania działalności gospodarczej oraz poznać portrety przedsiębiorców, którzy odnieśli sukces w biznesie.
Nowa wersja portalu jest połączeniem szeroko zakrojonej tematyki związanej z zakładaniem i prowadzeniem firmy, skupia treści publikowane dotychczas na serwisach: osobyprawne.pl, twoja-firma.pl, podatek.pl i mambiznes.pl.
– Nowa odsłona mambiznes.pl to element porządkowania internetowego portfela naszej grupy. Za nami w tym roku już wielki relaunch strony Pulsu Biznesu, planujemy także duże przebudowy prnews.pl, największego w kraju serwisu dla branży bankowej, oraz pit.pl i vat.pl, największych serwisów podatkowych w Polsce – tłumaczy Przemysław Barankiewicz, Chief Digital Officer grupy Bonnier Business Polska.
Nowy mambiznes.pl wyróżnia się przejrzystym i intuicyjnym layoutem. Strona główna serwisu dostosowana jest do potrzeb i zainteresowań użytkowników. W menu głównym znajdziemy sekcje: Własny biznes, Finansowanie, Katalog start-upów, Przydatne informacje i Forum. Poniżej prezentowane są najważniejsze informacje i tematy dnia oraz sekcje tematyczne: katalog start-upów, historie sukcesu, pomysł na biznes i poradniki. W prawej kolumnie serwisu wyeksponowano informacje o najważniejszych wydarzeniach branżowych oraz Katalog inwestorów.
– Chcieliśmy, by nowy serwis był jeszcze bardziej funkcjonalny dla czytelników – mówi Grzegorz Marynowicz. – Nowy mambiznes.pl ma być odpowiedzią na konkretne potrzeby młodych osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą. Mamy nadzieję, że poprzez ten portal dołożymy swoją cegiełkę do rozwoju polskiej przedsiębiorczości – dodaje.
Najważniejsze sekcje serwisu mambiznes.pl
Wiadomości: najważniejsze informacje przydatne młodym przedsiębiorcom.
Sekcja Finansowanie: kompendium wiedzy na temat wszystkich możliwych form zdobycia kapitału na własny biznes. Od funduszy UE, przez dotacje z urzędu pracy, aż po pożyczki, crowdfunding czy szukanie inwestora.
Baza inwestorów – jedyne miejsce w polskim internecie, gdzie zebrano wszystkie najważniejsze fundusze inwestujące w firmy na wczesnym etapie rozwoju. Każdy wpis zawiera profil danego podmiotu wraz z obszarem zainteresowań, branżą, środkami inwestowanymi w pojedynczy projekt.
Katalog start-upów – zestawienie już istniejących biznesów, z możliwością dodawania nowych projektów przez użytkowników. Każdy wpis zawiera informacje o pomysłodawcach, grupie docelowej projektu, modelu biznesowym, konkurencji, finansowaniu i celach.
Pomysł na biznes – zestawienie przedstawiające niecodzienne pomysły na biznes i przedsiębiorców, którzy znaleźli swoją niszę, powołując do życia oryginalne biznesy.
Historie sukcesu – inspirujące historie ludzi sukcesu.
Narzędzia – kalkulatory, druki i formularze do pobrania, niezbędne każdemu prowadzącemu własny biznes.
Wydarzenia – baza, która w jednym miejscu gromadzi najważniejsze wydarzenia, warsztaty, konkursy dla młodego biznesu i start-upów.
Poradniki – treści dotyczące marketingu, zarządzania, sprzedaży i podatków.
Cykl „Start-upy na dywaniku” – projekt, w ramach którego eksperci oceniać będą wybrane start-upy. Opinie praktyków, przedstawicieli funduszy VC będą bezcenne dla początkujących przedsiębiorców.
Serwis mambiznes.pl skierowany jest do osób zakładających start-upy i stawiających swoje pierwsze kroki w świecie biznesu. Osobom już prowadzącym swoją działalność gospodarczą Bonnier Business Polska dedykuje serwis Bankier.pl, gdzie znajdą kluczowe informacje na temat prowadzenia firmy i jej rozwoju. Dla wymagających i doświadczonych przedsiębiorców, którzy doceniają potęgę informacji w biznesie zadedykowana jest sekcja Puls Firmy na stronach Pulsu Biznesu.
dostarczył infoWire.pl
Link do strony artykułu: https://ww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/bonnier-business-polska-tworzy-kompendium-wiedzy-dla-zakladajacych-biznes